top of page

POGOJI POSLOVANJA IN POLITIKA ZASEBNOSTI

Pogoji poslovanja spletne trgovine

pogoji

1. Splošno


Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino SMREKOVIT.SI (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje Smrekovit, Matic Konc s.p. (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga sistem ob registraciji določi uporabniku. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko nakup v spletni trgovini opravi tudi brez registracije uporabniškega računa. V tem primeru obiskovalec opravi nakup kot gost, z zaključkom naročila (oddajo naročila) pa jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z nakupom izdelka uporabnik oz. obiskovalec postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom oz. obiskovalcem kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij


Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);

  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);

  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;

  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;

  • informacije o načinu plačila;

  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;

  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem


Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 7 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če pogodbeni dostavljavec na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 11.). Poštni stroški so vključeni v končno ceno v spletni trgovini!


4. Načini plačila


Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • Plačilo po povzetju je mogoče le za Slovenijo in Hrvaško

  • Plačilo po predračunu je mogoče le v Evrih. V tujih valutah predplačil ne sprejemamo. Za plačilo po predračunu nam morate neposredno po naročilu poslati elektronsko sporočilo z zadevo "predplačilo naročila". Plačilo se izvede na TRR trgovca, s podatki, ki jih avtomatsko prejmete. Ko je plačilo opravljeno, trgovec naročene artikle pošlje na naslov za dostavo, ki ga je kupec vnesel v obrazec pri zaključku naročila. 

  • Plačilo s kreditno kartico ali spletno denarnico je mogoče preko različnih spletnih ponudnikov. Pridržujemo si pravico do spremembe izbora ponudnikov.

5. Cene


Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca. 

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 11.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:

uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.


6. Postopek nakupa


6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 1.);

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

  • izbor izdelka za nakup;

  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;

  • izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 11.);

  • izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);

  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter

  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter

  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;

  • spreminja izbrani način plačila ter

  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6.3. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

6.4. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.5. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi

.

7. Kupoprodajna pogodba


Trgovec uporabniku (kupcu), ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila (to so podatki o naročenih izdelkih, dodatnih stroških poštnine, naslov za račun in naslov za dostavo, kontaktni podatki, datum oddaje naročila, skupen znesek za plačilo in številka naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.4.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

8. Garancija


Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

9. Stvarna napaka


Uporabnik (kupec) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Trgovca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik (kupec) mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in Trgovcu omogočiti, da stvar pregleda.

Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Uporabnik (kupec), ki je pravilno obvestil Trgovca o napaki, ima pravico od Trgovca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo uporabnik (kupec) kupuje, ki pa je bila Trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je Trgovec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake nam napišite mail na info@smrekovit.si. Izpolnjevanje obrazcev ni potrebno.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

10. Dostava


Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku.  Trgovec si pridržuje pravico izbirati dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Trenutno veljavni pogoji dostave so naslednji:

Cene dostave

Cena dostave - EU: 3,90 €

Cena dostave - svet: 6,50 €

Brezplačna dostava - EU: nad 30,00 €

Brezplačna dostava - svet: nad 60,00 €

11. Varnost


Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

12. Varstvo otrok


Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

13. Odgovornost


Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavnemu partnerju dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. Kljub temu nas v teh primerih kontaktirajte in bomo hitro in brez nepotrebnih papirjev rešili zadevo ter vam poslali nadomestne izdelke.

14. Pritožbe, spori in uporaba prava


Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na enega od naših kontaktov. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno okrajno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Skladno z zakonskimi normativi, 

15. Spremembe splošnih pogojev poslovanja


Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek te spletne strani. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Pravica do odstopa

16. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na enega od kontaktov, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu, to je morebiten strošek poštnine ali kakršen koli drugi strošek, ki bi nastal pri procesu fizičnega vračila izdelkov. Obrazec za to ni potreben. 

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije na enem od kontaktov. Zadevo bomo uredili hitro in enostavno, izpolnjevanje obrazcev ni potrebno.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Politika zasebnosti

Politika zasebnosti

Splošno

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnih strani. Zbrane osebne podatke bo ponudnik uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Ponudnik spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnih strani, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu ponudnik posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje največ naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;

  • e-poštni naslov;

  • telefonska številka;

  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletnih straneh;

  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu (če spletna stran to funkcionalnost omogoča).

  • Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ponudnik ne odgovarja.

Nameni obdelave osebnih podatkov

Ponudnik bo osebne podatke obdeloval v naslednje namene:

  • Za komunikacijo z uporabnikom glede oddanih povpraševanj po izdelkih oz. v primeru vprašanj uporabnikov. V ta namen bo ponudnik osebne podatke hranil tako dolgo, dokler so ti potrebni za komunikacijo s stranko.

  • Za pošiljanje občasnih e-novic o aktualnih dogodkih in ponudbah, o promocijski ponudbi in o ostalih zadevah, ki bi uporabnika morebiti zanimale. Ponudnik bo osebne podatke za te namene hranil samo ob eksplicitnemu in nedvoumnemu predhodnemu soglasju uporabnika. Osebne podatke bo hranil do preklica, ki ga uporabnik lahko poda s poslanim sporočilom na enega od kontaktov.

Pravice uporabnika

Uporabnik lahko kadarkoli zahteva:

  • Odjavo od prejemanja e-novic (v kolikor jih prejema) s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Po odjavi bo ponudnik podatke izbrisal v kolikor jih ne potrebuje za druge namene s katerimi se je uporabnik predhodno strinjal ali jih ponudnik hrani na podlagi drugih pravnih podlag.

  • Popravek svojih osebnih podatkov s posredovanjem pisne zahteve na enega od kontaktov.

  • Trajen izbris osebnih podatkov, ki jih ponudnik hrani in/ali obdeluje, s posredovanjem pisne zahteve na enega od kontaktov.

  • Izvoz in vpogled do osebnih podatkov, ki jih ponudnik hrani in/ali obdeluje, s posredovanjem pisne zahteve na enega od kontaktov.

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Ponudnik je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegovih spletnih strani. Ponudnik ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen:

  • pogodbenim obdelovalcem, ki za upravljavca izvajajo podporo za obdelavo osebnih podatkov za posamezne namene, za katere je bila podana privolitev,

  • če bi to od njega zahtevale državne oblasti,

  • če je taka obveznost določena v zakonu,

  • ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov ponudnika.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletne strani, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Ponudnik teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi, razen v namene, ki jih uporabnik eksplicitno in nedvoumno predhodno dovoli. Ponudnik podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo predhodno soglašal. Ponudnik lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni strani (spletni trgovini) kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo ponudnik stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni strani (spletni trgovini), prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni strani (spletni trgovini) prišlo do težav.

Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri ponudniku redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne strani (spletne trgovine). Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s ponudnikom.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno stran (spletno trgovino) in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo ponudniku sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik ponudniku poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni strani (spletni trgovini). Ponudnik bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

Uporaba piškotkov

Piškotki

Na spletnih straneh uporabljamo piškotke za spremljanje obiskanosti spletnih strani s ciljem izboljšanja in lažjega brskanja po spletnih straneh.

Kaj je piškotek?


Piškotek je datoteka, ki shrani nastavitve spletnih strani. Prenese se preko brskalnika pri prvem obisku spletne strani in ko se naslednjič vrnete na stran z istega računalnika, tablice ali telefona, lahko brskalnik preveri, ali je piškotek z naslovom spletne strani shranjen.

Brskalnik uporabi podatke iz piškotka ter jih pošlje nazaj na spletno stran. To omogoča spletnim stranem prepoznavanje, če je uporabnik že obiskal to spletno mesto in pri naprednih aplikacijah se lahko tudi temu ustrezno prilagodijo posamezne nastavitve.

Prednosti piškotkov


Ob uporabi istega računalnika ( tablice ali telefona ) in brskalnika so piškoti zelo uporabni, saj si lahko na primer zapomnijo vaše nastavitve, pomagajo nam spremljati, kako uporabljate naše strani in naredijo prikazano vsebino bolj ustrezno vašim potrebam in načinu brskanja. 

Piškotki, ki jih uporablja naše spletno mesto, so zabeleženi v spodnji tabeli. Lastni piškotki so piškotki, ki jih naša stran potrebuje za delovanje. Ti piškotki niso namenjeni zbiranju vaših osebnih podatkov ali katerih koli drugih podatkov preko katerih bi vas lahko prepoznali pri ponovnem obisku. Kot taki ne zahtevajo vaše eksplicitne privolitve za namestitev in jih namestimo ne glede na to, če se strinjate z namestitvijo piškotkov ali ne. Piškotki za spremljanje statistike obiskanosti prav tako namestimo brez vaše izrecne privolitve. Ponudnik spremljanja statistike je Google preko storitve Google Analytics. Podatki o analitiki se pred pošiljanju Google-u anonimizirajo, prav tako pa ne dovolimo dostopa do podatkov osebju Google-a. Ostali piškotki so piškotki tretjih strani. Teh ne nameščemo dokler se ne strinjate z njihovo namestitvijo. Seznam piškotkov, ki se uporabljajo na naši spletni strani boste našli tukaj: https://support.wix.com/en/article/cookies-and-your-wix-site

Upravljanje in brisanje piškotkov


Če si želite ogledati vaše trenutne nastavitve glede nameščanja piškotkov v vaš brskalnik ali želite vaše nastavitve spremeniti, izbrišite »Piškotke in druge podatke spletnih mest« in »Predpomnjene slike in datoteke« ter osvežite stran. Ponovno se vam bo pokazala pasica z nastavitvami piškotkov. Navodila za izbris podatkov brskanja poiščite na brskalnikovem spletnem mestu s podporo.

bottom of page